Vedoucí kanceláře ředitele organizace

České Budějovice
30.000 – 38.000 Kč
Plný úvazek

Náplň práce:

  • řízení chodu kanceláře ředitele organizace
  • zpracování administrativně správních agend organizace
  • zpracování podkladů a dalších dokumentů pro optimální řízení a vedení organizace
  • příprava a rozpracování finančních, strategických a dalších dokumentů pro řízení a rozvoj organizace a jejích jednotlivých částí
  • vytváření propagačních a PR materiálů k projektům a grantům realizovaným organizací
  • správa sociálních sítí (facebook, instagram), příprava a publikování jednotlivých příspěvků
  • spolupráce na vytváření fundraisingových strategií a komunikačních kampaní
  • realizace technické a administrativní správy vozového parku
  • administrace klientské aplikaci eQuip a dalších aplikací
  • vyhledávání dotačních příležitostí
  • příprava podkladů pro projektové záměry a případná výběrová řízení
  • komunikace s dalšími relevantními aktéry, s nimiž v rámci projektů organizace spolupracuje
  • kontrola dodržování harmonogramu a čerpání v rámci řešených projektů, monitoring plnění indikátorů
  • spolupráce na administraci projektů po věcné stránce včetně zajištění publicity

Požadujeme:

  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • kreativní přístup k práci
  • kultivované prezentační dovednosti slovem i písmem
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (Excel, Word,…)
  • loajalitu, schopnost týmové spolupráce a přinášení vlastní invence
  • zkušenosti s projektovou a dotační činností v sociální oblasti (výhodou)
  • zkušenosti s fundraisingem (výhodou)
  • komunikační schopnosti při práci s donátory
  • vzdělání s humanitním zaměřením
  • uživatelské dovednosti v oblasti grafického pracování PR materiálů (Canva a další)
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme:

  • velice různorodou a kreativní práci
  • pracovní poměr formou HPP na 1,0 úvazku
  • platové ohodnocení dle pracovních schopností a pracovního nasazení (30.000 – 38.000 Kč)
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou – po dvou letech úspěšné spolupráce
  • zázemí stabilní neziskové organizace fungující na bázi otevřenosti, smysluplnosti a vzájemné podpory
  • 5 týdnů dovolené
  • služební notebook a mobilní telefon
  • výkon na pracovišti v centru Českých Budějovicích

Předpokládaný nástup: dle dohody

Výběrové řízení je pořádáno dvoukolovou formou:

  1. kolo: výběr vhodných účastníků dle zaslaných životopisů a oslovujících dopisů
  2. kolo: osobní pohovor s vybranými účastníky

Pohovor pro vybrané uchazeče se bude konat v individuálních termínech.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis.

Dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: e-mail přes odpovědní formulář (Předmět emailu: „výběrové řízení “). Bližší informace podá na telefonu: zobrazit tel. číslo – Mgr. Aleš Novotný, ředitel

Sídlo firmy

Temperi, o.p.s.
Česká 26/41
370 01 České Budějovice

IČO: 28159179
Datová schránka: 8kf36dw
Další informace:
GPS: 48.9759972,14.4726005,
S-JTSK: -755923.24 -1166006.44, RUIAN: 23340720

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Studio Miracle s.r.o. | Studio Miracle s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 21 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

na dobu neurčitou zájem zkušenost
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT