- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Praha 2 – Nové Město, Sokolská 39
Kontaktní osoba: Zemanová Kristýna, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Požadujeme:
- " minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- " angličtina slovem i písmem
- " uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), práce s internetem
- " profesionální vystupování, komunikativnost
- " časová flexibilita
- " organizační schopnosti
- " odolnost proti stresu
- " smysl pro pořádek.
Úkoly asistentky:
" zajišťování chodu kanceláře jednatele
" běžná agenda sekretariátu
" účast na poradách firmy a pořizování zápisu z nich
" vedení elektronického kalendáře jednatele a organizace jeho pracovních schůzek
" přebírání a distribuce interní pošty
" správa datových schránek
" evidence a archivace smluv
" objednávání kancelářských a hygienických potřeb, občerstvení
" organizace služebních cest jednatele (rezervace ubytování, jízdenek, následná evidence a vyúčtování)
" komunikace s úřady
" spolupráce s klinikami ve skupině.
Zaměstnanecké výhody
- mobilní telefon, flexibilní začátek/konec pracovní doby, nadstandardní zdravotní péče i pro rodinné příslušníky