- Plný úvazek

Jsme leaderem na českém trhu v oblasti rolovacích stínících systémů a rolovacích vrat. Zakládáme si na tom, aby naši zákazníci z ČR, Slovenska, Maďarska, Německa, Rakouska a Švýcarska byli spokojení a rádi se na nás znovu obraceli. Proto je prodejní oddělení jedním z klíčových. Cílem je získání dalších spokojených zákazníků.
V současné době hledáme někoho, kdo dokáže naslouchat, hledat řešení, je trpělivý a směřuje pozornost na zákazníka. Ideální kandidát na tuto pozici se dokáže vžít do pozice zákazníka a převzít na sebe odpovědnost za úspěšné vyřešení požadavku.
Co budeš dělat?
" Koordinace, organizace a řízení vozové flotily s ohledem na optimalizaci přepravních tras a časového harmonogramu
" Poskytovat informace a komunikovat s řidiči a zákazníky při přepravě
" Evidovat objednávky, průběžně je kontrolovat a sledovat jejích stav až po dodání k zákazníkům.
" Poskytovat zákazníkům informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky, řešit reklamace. Poskytovat zákazníkům jednoduché produktové poradenství.
Co od Tebe potřebujeme?
" Profesionální vystupování. Výborné komunikační dovednosti a prozákaznický přístup.
" Znalost práce na počítači, AJ či NJ výhodou.
" Chuť pracovat v týmu a zdokonalovat své znalosti.
" Vysokou míru empatie a trpělivosti.
Co Ti za to nabízíme?
" Práci na HPP v dynamické firmě. Nástup možný ihned.
" Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, motivační bonusy, příspěvek na penzijní fond)
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám CV na e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?