- 25 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Přijmeme nového kolegu/yni na pozici referent/ka podpory prodeje a logistiky. Místo výkonu práce se nachází v Liberci (před průmyslovou zónou Liberec – Sever). Optimální nástup ihned, nejpozději však červenec 2017.
Náplň práce: administrativní podpora obchodní činnosti včetně částečného zákaznického servisu, vystavování a evidence kupních smluv včetně dalších souvisejících dokumentů, vedení a aktualizace zákazníků, výrobků, sledování plnění realizovaných zakázek včetně dopravy, každodenní komunikace se zákazníky, obchodními zástupci, zástupci provozoven, popř. dopravci.
Požadujeme: SŠ vzdělání, uživatelskou znalost práce na PC (MS Office – prověříme testem), rozvinuté komunikační dovednosti, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.
Uvítáme: zkušenosti se systémem SAP popř. HELIOS, znalost pravidel obchodní korespondence, ŘP skup. B, praxi z oblasti podpory prodeje či logistiky.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, roní odměny, pojištění za způsobenou škodu zaměstnavateli, po roce trvání PP možnost příspěvku na penzijní připojištění.
Pokud Vás nabídka zaujala zašlete své CV na email e-mail přes do 10.5.2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?