- 52 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE:
vedení denních záznamů a výrobních databází – administrativní vedení přehledu výroby a spotřeb
práce v databázi SAP a APO – odpisy surovin a vyrobeného materiálu, vytváření a korekce BOMů
admin. podpora výroby, příprava reportů a prezentací výrobních analýz, měsíční inventury
vyhodnocování výr. procesů – analýza provozu výrobních zařízení dle historických dat
asistence při implementaci výr. projektů a při provádění výr. testů
výběr vstupní suroviny podle kvalit. parametrů a zajištění dovozu na interní sklad ve spolupráci s logistikou
registr a objednávky výrobních pomůcek, úklidových prostředků, apod.
účast a spolupráce na interních auditech
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou)
praxe ve výrobní společnosti výhodou
znalost anglického jazyka (minimálně písmem)
znalost práce na počítači (MS Excel), znalost programu SAP výhodou
řidičský průkaz skupiny B
analytické a logické myšlení, pečlivost, motivovanost, kooperativnost, dobré komunikační a organizační schopnosti, flexibilita a ochota učit se novým věcem, schopnost týmové spolupráce a práce pod tlakem
NABÍZÍME:
PP na dobu určitou – zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí a kolektivu
zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
motivační finanční ohodnocení a odměny (nadstandardní prémie a příplatky – např. odměny před dovolenou a před Vánocemi, apod.)
systém zaměstnaneckých benefitů (stravovací paušál, 1 týden dovolené navíc, příspěvek na životní a penzijní pojištění, příspěvek na masáže a cvičení, apod.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?