- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
vedení denních záznamů a výrobních databází – administrativní vedení přehledu výroby a spotřeb
práce v databázi SAP a APO – odpisy surovin a vyrobeného materiálu, vytváření a korekce BOMů
admin. podpora výroby, příprava reportů a prezentací výrobních analýz, měsíční inventury
vyhodnocování výr. procesů – analýza provozu výrobních zařízení dle historických dat
asistence při implementaci výr. projektů a při provádění výr. testů
výběr vstupní suroviny podle kvalit. parametrů a zajištění dovozu na interní sklad ve spolupráci s logistikou
registr a objednávky výrobních pomůcek, úklidových prostředků, apod.
účast a spolupráce na interních auditech
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou)
praxe ve výrobní společnosti výhodou
znalost anglického jazyka (minimálně písmem)
znalost práce na počítači (MS Excel), znalost programu SAP výhodou
řidičský průkaz skupiny B
analytické a logické myšlení, pečlivost, motivovanost, kooperativnost, dobré komunikační a organizační schopnosti, flexibilita a ochota učit se novým věcem, schopnost týmové spolupráce a práce pod tlakem
NABÍZÍME:
PP na dobu určitou – zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí a kolektivu
zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
motivační finanční ohodnocení a odměny (nadstandardní prémie a příplatky – např. odměny před dovolenou a před Vánocemi, apod.)
systém zaměstnaneckých benefitů (stravovací paušál, 1 týden dovolené navíc, příspěvek na životní a penzijní pojištění, příspěvek na masáže a cvičení, apod.)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.