- 60 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme ti, kdo stojí za značkou SHERON
Pokud vám název společnosti DF Partner není příliš povědomý, jsme přesvědčeni, že naši značku SHERON znáte víc než dobře. A ve světě autochemie a autokosmetiky jsme už takřka tradiční firmou – pohybujeme se v něm od roku 1990. www.sheron.cz
Hledáš práci, kde budeš mít možnost růstu a kde ocení Tvé vzdělání a dovednosti? Hledáš atraktivní práci, která Tě bude bavit a posune tě dál v kariéře? Staň se členem našeho týmu, který je lídrem ve využití IT pro řízení firemních procesů!
VŠ vzdělání v technickém nebo ekonomickém oboru (ideálně IT).
Chuť zlepšovat procesy – chceme, abys nám pomohl/a dělat věci chytřeji a lépe.
Analytické dovednosti – data jsou naše vášeň a Ty bys měl/a být jejich mistrem.
Zájem stále se rozvíjet – technologie jdou dopředu a my s nimi.
Komunikační dovednosti – být mostem mezi technickými a netechnickými týmy je klíčové.
Analýza a optimalizace procesů – zvyš efektivitu a sniž náklady.
Identifikace a řešení problémů – najdi slabá místa a převeď je na silné stránky.
Spolupráce napříč společností – Tvé nápady budou mít dopad.
Sledování výsledků – uvidíš, jak Tvá práce ovlivňuje celou firmu.
Reporting – Tvé analýzy a reporty povedou k lepším rozhodnutím.
Práci na projektech, které mají smysl – Tvůj přínos bude vidět.
Podporu osobního rozvoje – kurzy, školení, konference. Investujeme do Tvého vzdělání
Flexibilní pracovní prostředí – ať už preferuješ home office nebo kancelář určitě společně najdeme rovnováhu.
Kariérní růst – u nás máš prostor se vypracovat.
Flexibilní pracovní dobu – chápeme, že ne každý den je stejný.
Benefity – notebook, mobil, zvýhodněné tarify, extra volno, příspěvek na dopravu a další.
Pokud Tě to oslovilo a chceš být součástí týmu, který posunuje hranice možného, pošli nám svůj životopis.
Těšíme se na Tvou energii a nápady! 👨💻🚀

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.