- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

*Bližší informace: Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel: zobrazit tel. číslo
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY – NEOTVÍRAT“, s uvedením adresy podavatele.
Uzávěrka přihlášek: do 8. 7. 2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Druh práce: vedoucí odboru vnitřní správy Městského úřadu ve Vítkově
Charakteristika práce: Vedoucí odboru komplexně zabezpečuje, řídí, kontroluje a zodpovídá za činnosti odboru vnitřní správy. Odbor zabezpečuje činnosti sekretariátů vedení města, činnosti orgánů a úřadu, úseku informací pro občany, spisové služby, plní úkoly v oblasti požární ochrany a BOZP. Zajišťuje zavádění a správu informačních a komunikačních technologií a technickou správu majetku městského úřadu, externí právní služby a uveřejňování smluv v registru smluv. Řídí výkon státní správy při stanovení povinností k zajišťování obrany České republiky, k hospodářským opatřením pro krizové stavy, k řešení krizových situací, které ohrožují životy, zdraví, majetkové hodnoty nebo životní prostředí ve městě a na území obce s rozšířenou působností. Zajišťuje ochranu utajovaných informací. Zabezpečuje úkoly vyplývající z práva volebního, práva shromažďovacího a ze zákona o místním referendu.
Vedoucí odboru vede personální a platovou agendu zaměstnanců města. Zabezpečuje administrativní úkoly spojené se zápisem do registru oznámení o střetu zájmů.
Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Další informace k nabízenému místu naleznete na:
https://www.vitkov.info/mestsky-urad/mestsky-urad/volna-pracovni-mista/vyberove-rizeni-vedouci-urednik-odboru-vnitrni-spravy-mestskeho-uradu-3783cs.html
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?