- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Bližší informace: Mgr. Hana Klapetková, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí odboru sociálních věcí.
Druh a charakteristika práce: koordinátor sociálních a zdravotních služeb. Činnosti v samostatné působnosti v rámci zajištění péče o potřeby občanů v oblasti sociálních a zdravotních služeb. Zpracování žádostí o dotace, zpracování monitorovacích zpráv, závěrečného vyhodnocení u poskytnutých dotací. Koordinování komunitního plánování sociálních a zdravotních služeb, realizace služeb v oblasti prevence kriminality, protidrogové politiky a sociálního začleňování na území města Vítkova, zpracování strategických dokumentů (koncepcí, střednědobých plánů), zjišťování potřeb občanů.
Zařazení: neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov – Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou – jeden rok
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle délky praxe (21260 – 31240,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce.
Uzávěrka přihlášek:
do 15.6.2022; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ NA DOBU URČITOU, KOORDINÁTOR – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.