- Plný úvazek
Bližší informace: Mgr. Hana Klapetková, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí odboru sociálních věcí.
Druh a charakteristika práce: koordinátor sociálních a zdravotních služeb. Činnosti v samostatné působnosti v rámci zajištění péče o potřeby občanů v oblasti sociálních a zdravotních služeb. Zpracování žádostí o dotace, zpracování monitorovacích zpráv, závěrečného vyhodnocení u poskytnutých dotací. Koordinování komunitního plánování sociálních a zdravotních služeb, realizace služeb v oblasti prevence kriminality, protidrogové politiky a sociálního začleňování na území města Vítkova, zpracování strategických dokumentů (koncepcí, střednědobých plánů), zjišťování potřeb občanů.
Zařazení: neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov – Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou – jeden rok
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, zodpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách)
- orientační znalost zákonů č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona 128/2000 Sb., o obcích
- výhodou studium se zaměřením na sociální práci, sociální politiku
- výhodou znalost poskytovatelů zdravotních a sociálních služeb na území města Vítkova, problematika sociálního začleňování
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
k přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle délky praxe (21260 – 31240,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce.
Zaměstnanecké benefity:
- stabilní zaměstnavatel
- pružná pracovní doba
V souladu s fondem zaměstnavatele:
- stravenky
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění;
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
- jednorázový příspěvek na vitamíny
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.
Uzávěrka přihlášek:
do 15.6.2022; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ NA DOBU URČITOU, KOORDINÁTOR – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.