- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Bližší informace: Ing. Jiří Riška, tel.: zobrazit tel. číslo nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo
Druh práce: Referent odboru služeb
Charakteristika práce: Problematika komunálního odpadu, zajištění zimní údržby místních komunikací a dopravního značení na místních komunikacích, zabezpečení úseku veřejného osvětlení, zajištění činnosti v oblasti dopravy a kontrola čistoty města. Zajištění úseku komunálních služeb a pohřebišť.
Zařazení: zaměstnanec – neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov a jeho místní části
Předpokládaný nástup: dle dohody po výběrovém řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou dvou let s možností prodloužení na dobu neurčitou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
dle zákona č. 262/2006 Sb, zákoník práce
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 9. platová třída (dle délky započitatelné praxe v rozmezí od 21710 – 31820,– Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost přiznání osobního příplatku a odměn dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce.
Zaměstnanecké benefity: stabilní zaměstnavatel, pružná pracovní doba
v souladu s Fondem zaměstnavatele:
Uzávěrka přihlášek: do 15.01.2024; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU SLUŽEB – MĚÚ VÍTKOV – DOBA URČITÁ – NEOTVÍRAT“,
s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?