- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
KO: Ing. Šárka Petrtýlová, tel: zobrazit tel. číslo , tajemnice úřadu
Druh práce: vedoucí finančního odboru Městského úřadu ve Vítkově
Zařazení: vedoucí úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky
č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Místo výkonu práce: Město Vítkov – Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: dohodou po ukončení výběrového řízení
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu nejlépe ekonomického směru
č. 128/2000 Sb. o obcích, č. 255/2012 Sb. o kontrole (kontrolní řád), č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), č. 280/2009 Sb. daňový řád
Uzávěrka přihlášek: do 20. dubna 2023, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí úředník MěÚ Vítkov – neotvírat“, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Bližší informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info část nabídka práce.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.