- Plný úvazek
referent/referentka sociálního odboru a evidence obyvatel
Úřadu městského obvodu Plzeň 9 – Malesice
platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.)
pracovní náplň bude upravena dle nejvyššího dosaženého vzdělání přijatého uchazeče
místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" výkon agendy sociálního odboru, evidence obyvatel, vymáhání pohledávek
" práce v programech Agendio, Registru obyvatel (ROB3), Czech Point, E-spis
" zajišťování činnosti podatelny, evidence přestupků, organizačně-technické zabezpečení voleb a referend
" další agendy v rámci samosprávy případně státní správy
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené vzdělání VOŠ či VŠ, splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pracovníka podle § 110 Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění
" znalost programů Agendio, Registru obyvatel (ROB3), Czech Point, E-spis výhodou
" dobrá znalost práce s PC (MS Word, Excel, )
" znalost zákona č.128/2000 Sb., o obcích, č. 504/2004 Sb., správní řád, č. 280/2009 Sb., daňový řád, č.133/2000 Sb., zákon o evidenci obyvatel výhodou
" znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách podmínkou
" odborná praxe na úseku sociálního odboru, vymáhání pohledávek a evidence obyvatel výhodou
" zkouška ZOZ pro oblast sociálních služeb výhodou
" dobrá schopnost komunikace, samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
Nabízíme:
- " pracovní poměr na dobu neurčitou s 3-měsíční zkušební dobou
- " po zapracování možnost získání motivujícího osobního příplatku i mimořádných odměn,
- " odborný profesní růst,
- " pružná pracovní doba,
- " další zaměstnanecké výhody (příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, flexi passy, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna a další benefity)
Předpokládaný datum nástupu: prosinec 2021 – leden 2022
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
- přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis)
- strukturovaný životopis
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- personální dotazník a čestné prohlášení (je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad, Pracovní místa)
Písemné přihlášky do výběrového řízení je nutno doručit nejpozději do 25.11.2021 na adresu: Úřad městského obvodu Plzeň 9 – Malesice, Chotíkovská 72/14, 318 00 Plzeň – Malesice.
Přihlášku do výběrového řízení zašle uchazeč v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent/referentka sociálního odboru a evidence obyvatel ÚMO Plzeň 9 – Malesice“, na které bude uvedeno jméno uchazeče a jeho adresa.
Bližší informace je možné získat na tel.č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , nebo osobně na ÚMO Plzeň 9 – Malesice.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.



