- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Výběrové řízení
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 15. 3. 2023 tajemnice (podatelna) Městského úřadu Planá, nám. Svobody 1, 348 15 Planá. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou.Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
personální dotazník a čestné prohlášení (je možno vyzvednout u tajemnice Městského úřadu Planá nebo stáhnout z webových stránek www.plana.cz/mestsky-urad/volna-pracovni-mista .
Rámcová pracovní náplň:
" koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů,
" výkon technického dozoru investora staveb,
" spolupráce při pořizování územního a regulačního plánu,
" příprava podkladů pro jednání zastupitelstva, rady,
" zajištění agendy dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím,
Předpoklady pro jmenování do funkce:
" občanství ČR (nebo trvalý pobyt v ČR dle příslušných zákonů),
" věk nad 18 let,
" způsobilost k právním úkonům,
" bezúhonnost,
" ovládání jednacího jazyka,
" splnění dalších stanovených požadavků (dle zákona č. 451/1991 Sb.).
Kvalifikační a odborné požadavky:
" vzdělání ve stavebním oboru výhodou
" zkušenosti s řízením kolektivu výhodou
" dobré komunikační schopnosti
" praxe ve veřejné správě výhodou
" řidičský průkaz sk. B
" dobrá znalost práce na PC
Nabízíme: možnost získání služebního bytu
" zajímavé a perspektivní zaměstnání s individuálním přístupem k svěřeným úkolům
" motivující osobní příplatek, mimořádné odměny a další zaměstnanecké výhody (příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno apod.)
Předpokládaný datum nástupu: dle dohody
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?