- 35 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
úředník/úřednice Odboru životního prostředí a dopravy Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – referent oddělení dopravy na dobu určitou po dobu dlouhodobé nemoci stávajícího zaměstnance
Platová třída: 9/10
(v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností;
" plnění úkolů silničního správního úřadu dle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, nad místními komunikacemi a veřejně přístupnými účelovými komunikacemi na územní městského obvodu Plzeň 1v tomto rozsahu:
Pracovní náplň bude upravena dle dosaženého vzdělání a zařazení do platové třídy.
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání, technický obor výhodou;
" odborná praxe v oblasti dopravy výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou;
" řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení motorového vozidla;
" praxe ve veřejné správě v daném oboru výhodou;
" znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, a zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích;
" dobrá znalost práce na PC;
" dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti;
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky s označením:
„Výběrové řízení – referent odd. dopravy ÚMO Plzeň 1“
přijímá do 15.01.2024 Úřad městského obvodu Plzeň 1 – Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.
Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?