- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní činnosti vykonávané práce:
" Kompletní vedení účetnictví, koordinace účtování
" Sestavování účetních výkazů, účetní závěrky
" Zpracování veškerých účetních a statistických výkazů
" Zajišťování bezhotovostního styku
" Zajišťování komunikace s bankami, FÚ, OSSZ, ZP atd.
" Tvorba, zpracování provozního rozpočtu pro jednotlivé součásti i za celek, kontrola a koordinace čerpání rozpočtů jednotlivých středisek, stanovení objemu prostředků na platy a ostatní přímé náklady na vzdělávání za celou organizaci i jednotlivé složky, – návrhy, případná opatření
" Korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli
" Vytváření a podílení se na tvorbě vnitřních směrnic
" Provádění rozborů hospodaření a stanovení případných opatření
Další informace:
" Nástup možný od 01.01.2026, nebo dle domluvy
" Úvazek plný
" Pracovní doba: pružná pracovní doba (40 h týdně);
" Plat dle platových tabulek a délky odborné praxe – 10. třída, stupeň dle praxe
" Osobní příplatek po zkušební době a dle pracovního výkonu
Povinnosti k žádosti jsou:
" Strukturovaný životopis;
" Doklad potvrzující vzdělání potřebné k výkonu pozice; výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
" Uvést jméno, příjmení, adresu trvalého bydliště, telefonní a další kontakt na žadatele o pracovní pozici.
Požadované doklady zasílejte na email: e-mail přes odpovědní formulář, nebo doručte osobně či poštou na adresu: Domov sociální péče Tmavý Důl
Tmavý Důl č.p. 958
PSČ 54234 Rtyně v Podkrkonoší
Informace k podání žádosti:
Martina Nováková, e-mail přes odpovědní formulář
Informace k nabízené pracovní pozici:
Ing. Kateřina Pincáková.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.