- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Klíčová náplň práce:
. zajišťuje ucelenou agendu spojenou se samostatným vedením účetních operací oddělení (vedení knihy faktur, likvidace faktur a úhrad dle rozpočtové skladby, sledování plnění příjmů a výdajů dle jednotlivých položek rozpočtu – dodržení rozpočtové kázně, likvidace příjmů a výdajů v hotovosti, inventarizace DDHIM a DHM atd.),
. podílí se na zpracování návrhu rozpočtu provozních a investičních výdajů odboru.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.