- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem zasílejte na emailovou adresu:
Oznámení
Krajský úřad Jihomoravského kraje hledá vhodného kandidáta/kandidátku
na místo ekonoma/ekonomky
oddělení právního a ekonomického
odboru kancelář hejtmana
s místem výkonu práce Žerotínovo nám. 3, Brno
(pracovní poměr na dobu určitou – po dobu trvání mateřské/rodičovské dovolené)
Uchazeči/uchazečky by měli splňovat následující požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu;
" studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa, veřejná ekonomika;
" znalosti oboru:
˘ dobrá znalost ekonomické oblasti,
˘ znalost fungování veřejné správy,
˘ hospodaření, účetnictví a rozpočet územních samosprávných celků,
˘ agenda dotací,
˘ dobrá orientace v právních předpisech upravujících činnost kraje – zákon o krajích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
˘ zákon o finanční kontrole,
" zvláštní odborná způsobilost: při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu;
" praxe ve veřejné správě a ekonomické oblasti výhodou;
" zodpovědnost, pečlivost, preciznost,
" samostatnost, odpovědnost, umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti),
" analytické myšlení,
" dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Outlook, Internet),
" schopnost řešit problémy,
" schopnost týmové práce,
" adaptabilita, odolnost vůči zátěži,
" ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí,
" výhodou znalost systémů GINIS, KEVIS
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda, vedoucí oddělení právního a ekonomického
odboru kancelář hejtmana, telefon: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce, v platném znění, a nařízením vlády
č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?