- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADUJEME: VŠ, VOŠ- odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle zák. 108/2006 Sb.; trestní a morální bezúhonnost; flexibilitu, komunikační dovednosti, osobnostní zralost; schopnost práce v týmu; respektování etických hodnot charity (Etický kodex Charity ČR); ŘP skupiny B výhodou; běžná znalost cizího jazyka (AJ, RJ výhodou).
POPIS PRACOVNÍ POZICE: poskytování odborného soc. poradenství cizincům (převážně z evropských zemí) žijícím v ČR; činnosti týkající se celkového vedení služby; plánování průběhu sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů; spolupráce s úřady a ostatními organizacemi zabývající se cizineckou problematikou; vedení administrativy spojené s poskytováním sociální služby.
NABÍZÍME: práci na úvazek 0,5 –1,0 v ambulantní formě (zástup za dlouhodobou nemoc); smysluplnou a samostatnou práci v zajímavé oblasti; možnost podílet se na vývoji služby, možnost rozvíjení křesťanského pohledu na svět a člověka; pravidelné vzdělávání v problematice sociálních služeb a cizinecké problematice; možnost stáže v rámci spolupracujících organizací v ČR; pravidelné týmové supervize; 5 týdnů dovolené.
Nástupní mzda: od 25 000 Kč s předpokladem 20% růstu.
Místo působnosti: České Budějovice, s nástupem možným ihned.
Přihlášky zasílejte nejpozději do 5. listopadu 2021 na adresu: Diecézní charita České Budějovice, Kanovnická 18, 370 01 České Budějovice nebo na e-mail: e-mail přes .
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru (od 8.11.2021 do 12.11.2021).
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis včetně kontaktních údajů a kontaktů na reference a motivační dopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?