- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výběrové řízení na pracovní místo – SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK – ASISTENT/KA
Charakteristika povolání:
Vyřizování administrativních agend, sociální poradenství, komunikace s klienty PPP, evidence klientů, práce na PC.
Při splnění zákonných podmínek týkajících se kvalifikačních předpokladů je možné pracovní zařazení na pracovní pozici „sociální pracovník“.
Předpokládaný nástup: 1.3.2022, dle dohody možno i později.
Smlouva na dobu určitou: zástup za nemoc a mateřskou dovolenou.
Stanovená pracovní doba: 40 hodin týdně, plný pracovní úvazek.
Platové zařazení: dle platných platových předpisů 8. nebo 10. platová třída – dle zařazení.
Nabízíme: práci v příjemném prostředí a vstřícném pracovním kolektivu, zaměstnanecké benefity.
Podmínky pro zařazení zájemce do výběrového řízení:
V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a aktuální výpis z rejstříku trestů, popř. žádost o výpis na adresu: PPP Královéhradecká 513,562 01 Ústí nad Orlicí, obálku označte nápisem „Výběrové řízení – Sociální pracovník“.
Termín pro ukončení příjmu přihlášek: 17. 2. 2022 do 12.00 hod.
Forma výběrového řízení:
První kolo výběrového řízení: vyhodnocení došlých žádostí.
Druhé kolo výběrového řízení: vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat 21.2.2022 v PPP ÚO, čas bude vybraným uchazečům upřesněn.
Kontaktní osoba: Mgr. Markéta Sychrová, zástupkyně ředitelky, tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?