- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výběrové řízení na pracovní místo – SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK – ASISTENT/KA
Charakteristika povolání:
Vyřizování administrativních agend, sociální poradenství, komunikace s klienty PPP, evidence klientů, práce na PC.
Při splnění zákonných podmínek týkajících se kvalifikačních předpokladů je možné pracovní zařazení na pracovní pozici „sociální pracovník“.
Předpokládaný nástup: 1.3.2022, dle dohody možno i později.
Smlouva na dobu určitou: zástup za nemoc a mateřskou dovolenou.
Stanovená pracovní doba: 40 hodin týdně, plný pracovní úvazek.
Platové zařazení: dle platných platových předpisů 8. nebo 10. platová třída – dle zařazení.
Nabízíme: práci v příjemném prostředí a vstřícném pracovním kolektivu, zaměstnanecké benefity.
Podmínky pro zařazení zájemce do výběrového řízení:
V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a aktuální výpis z rejstříku trestů, popř. žádost o výpis na adresu: PPP Královéhradecká 513,562 01 Ústí nad Orlicí, obálku označte nápisem „Výběrové řízení – Sociální pracovník“.
Termín pro ukončení příjmu přihlášek: 17. 2. 2022 do 12.00 hod.
Forma výběrového řízení:
První kolo výběrového řízení: vyhodnocení došlých žádostí.
Druhé kolo výběrového řízení: vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat 21.2.2022 v PPP ÚO, čas bude vybraným uchazečům upřesněn.
Kontaktní osoba: Mgr. Markéta Sychrová, zástupkyně ředitelky, tel. zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.