- 26 490 – 34 970 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: pomoc lidem v tíživé životní situaci poradenskou činností formou ambulantní i terénní soc. práce v různých oblastech (dluhy, sociální dávky, bydlení, rodinné právo…), provádění sociální práce dle platných Standardů kvality v Občanské poradně, přímá práce s klienty, vedení a zpracování dokumentace, soc. šetření a podpora klientů aj., spolupráce s externími odborníky, úřady a institucemi. Místo výkonu práce: Moravská Třebová, příp. Jevíčko
Předpokládaný nástup: 1. června 2022.
DALŠÍ POŽADAVKY: VŠ nebo VOŠ vzdělání v oboru sociální práce (kvalifikace pro sociálního pracovníka dle § 110 zákona 108/2006 Sb.), popř. v oboru psychologie, speciální pedagogiky, práva, trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, komunikační dovednosti, kreativitu, emoční stabilitu, empatii, ochotu vzdělávat se, aktivní přístup k práci, schopnost týmové práce,
otevřenost a ochotu pracovat v církevní organizaci v souladu s jejím posláním a hodnotami
NABÍZÍME: zajímavou a smysluplnou práci, kvalitní pracovní vybavení, možnost odborného růstu a profesního rozvoje, vzdělávání, práci v příjemném prostředí a kolektivu, podporu týmu, zaškolení, spolupráce s odborníky,podporu externího supervizora a metodických konzultantů, možnost seberealizace, samostatnost a odpovědnost, 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, další firemní benefity
KONTAKT: Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis
Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání.
Přihlášky zasílejte do 20. 04. 2022 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OP“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes .
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Charita Moravská Třebová si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?