- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Jste sociální pracovnice/pracovník, který hledá novou výzvu? Přijměte klíčovou roli v oblasti odborného sociálního poradenství! Tato pozice vás zavede do světa jednání s klienty ve složité sociální situaci. Připojte se k nám v Chrudimi a buďte součástí týmu, který poskytuje bezplatné rady, informace a pomoc lidem, kteří jsou v nepříznivé životní situaci, nebo jim taková situace hrozí.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely
5 dní dovolené navíc (celkem 5 týdnů ročně)
v oblasti vzdělávání Vám poskytneme široké možnosti a supervize
každý nový kolega u nás dostane potřebné zaškolení
nástup dle dohody, od 1.3.2024
mimořádné odměny zpravidla 2× ročně
zázemí nových kancelářských prostor významného poskytovatele sociálních služeb
stravenky ve formě stravenkového paušálu
a především – smysluplnou práci, která má hlubší význam
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
trestní bezúhonnost
odborné vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
uživatelská práce na PC – vedení dokumentace, sociální agenda, vyhotovení smluv
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
orientace v právním systému výhodou
zkušenost s v neziskových organizacích poskytující sociální služby výhodou
BEZ ČEHO SE NEOBEJDEME?
bez týmového ducha a schopnosti pracovat i samostatně
velmi dobrých komunikačních dovedností, schopnosti otevřené komunikace
zodpovědnosti, empatie
ochoty učit se a rozvíjet své dovednosti v oblasti sociálního poradenství
ztotožnění s posláním Charity
JAK NÁS KONTAKTOVAT?
Zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes nebo na adresu Oblastní charita Chrudim, Školní náměstí 56, 53701 Chrudim. Následně Vás budeme informovat o dalším postupu.
Pro více informací – volejte pracovnici občanské poradny a poradenství pro pečující osoby Eriku Jančigovou na tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?