- Plný úvazek

POŽADUJEME: min. SŠ s matur. a praxí min. 2 roky v jakémkoliv oboru;čistý výpis z RT;velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office);znalost českých účet.standardů, účet.osnovy, účtování;všeobecný přehled;komunikativnost a velmi příjemné, vstřícné vystupování;pečlivost, čas.flexibilitu a ochotu učit se novým věcem.
NÁPLŇ PRÁCE: komplexní zajištění celkové účetní a mzdové agendy;zpracování měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky;příjem zakázek od klientů a jejich evidence;zpracování a třídění pošty;org.chodu kanceláře správy firmy;objednávky zboží u dodavatelů, především pro kancelářské potřeby, dle potřebnosti i pro sklady;jednání s orgány státní správy a další operativní úkoly dle nadřízeného.
NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti;nástupní mzdu 1 rok 26 000 Kč, 2 rok 29 000 Kč, 3 rok 32 000 Kč;přísp.na penzijní připojištění po 12-ti měsících trvání poměru u nás;možnost využívat firemní fitness;k dispozici: služební telefon. Pracovní doba jednosměnná dle provozní doby firmy PO,ÚT,ČT 8:30–16:30, ST 8:30–18:30, PÁ 8:30–15:30 nebo dle dohody možná i některé dny práce z domova na dálku.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: e-mail přes , v předmětu e-mailu uveďte „ÚČETNÍ – pracovník klientského servisu". Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?