- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zajímá vás ekologie a práce v kanceláři? Láká vás pracovní nabídka, kde vaším hlavním úkolem bude péče o klienty, zajišťování plynulého chodu kanceláře, komunikace s vedením společnosti a správa klientské databáze? Potom určitě čtěte dál…
Hledáme milou, přátelskou a týmovou osobnost. Zároveň hledáme někoho, kdo chce získat vysoce stabilní zaměstnání a učit se novinkám v oblasti životního prostředí a udržitelných zdrojů.
Znalosti a dovednosti:
Vhodné pro absolventy SŠ nebo VŠ obchodního nebo ekonomického směru
MS Office, zejména práce s MS Excel, Word, Powerpoint
Pečlivost, svědomitost
Organizační a komunikační schopnosti
Znalost účetních procesů a obchodní korespondence výhodou
Řidičský průkaz výhodou
Kolektiv skvělých a pozitivních žen se na vás už těší!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.