- Plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- telefonická, emailová a osobní komunikace s klientelou
- udržovat a rozvíjet velmi dobré vztahy se zákazníky firmy
- podporovat zákazníky a řešit jejich potřeby
- aktivně komunikovat s kolegy z jiných oddělení firmy
- řešit související administrativu
- reportovat Vaše denní a měsíční aktivity
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SOU/SŠ vzdělání – bez omezení oboru
- aktivní přístup k práci, ochotu k vlastnímu rozvoji v rámci firmy
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
- běžnou znalost práce na PC na úrovni běžného uživatele
- vlastní nápady, jak práci dělat lépe
- nástup ihned nebo dle dohody
Zaměstnanecké výhody, benefity
- na počátku spolupráce Ti vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- zázemí mezinárodní, stabilní společnosti
- přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení – možnost nadstandardního platového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- v případě aktivního zájmu raketový kariérní růst v rámci společnosti
- nástup možný IHNED, nebo dle dohody s kandidátem
Informace o náboru
V případě zájmu, prosím, posílejte Vaše životopisy na uvedený e-mail. V případě, že se Vám neozveme do 10 dnů, nepostoupili jste do užšího výběru. Oznámení o upřednostnění jiných kandidátů nerozesíláme.