- 75 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: zajišťovat, aby procesy integrovaného systému managementu byly stanoveny, zavedeny, uplatňovány a udržovány v souladu s požadavky normy ISO 9001 a IATF 16949,
podílet se na zajišťování plánování, realizaci a ověření kroků vedoucích k uvedení do souladu v případě změn požadavků na systém managementu kvality, podílet se na zpracování zprávy o dosažené výkonnosti systému kvality a EMS, dohlížet na dodržování podmínek a pravidel vyplývajících ze zavedeného a certifikovaného systému kvality, podílet se na vyhodnocování výsledků interních auditů, navrhovat a koordinovat řešení neshod, nápravných a preventivních opatření v rámci zavedeného systému kvality, jednat s externími orgány v otázkách systému kvality, odpovídat za koordinaci činností útvarů při plnění pravidel vybudovaného systému kvality, podílet se na sledování a vyhodnocování stanovených cílů kvality, evidence a aktualizace zákaznických norem, plnit úkoly uložené přímým nadřízeným a jednatelem společnosti, dodržovat obecně platné právní předpisy pro vykonávanou činnost, dodržovat předpisy BOZP, PO a ŽP
POŽADAVKY: kvalifikace VDA 6.3, IATF 16949 – výhodou
NABÍZÍME: zajímavou práci v tradiční české firmě, možnost kariérního postupu, zvýhodněné telefonní tarify pro zaměstnance, podporu vzdělávání a rozvoje, kurzy Aj v rámci pracovní doby,
prémie na zdraví, flexipassy, výhodné čerpání pohonných hmot na vlastní čerpací stanici, prodej masa z vlastní farmy, příspěvky na stravování, dovolená nad rámec zákoníku práce
KONTAKT: osobně, e-mailem, telefonicky od 7–14 hod
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?