Vedoucí Oddělení Kvality!

České Budějovice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti v oblasti kvality z výrobního prostředí a chcete se v kariéře posunout dál? Pokud ano, je tu příležitost právě pro vás v podobě pozice VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KVALITY!

Co čekáme my od vás?
Potřebujeme, abyste se uměli domluvit anglicky nebo německy, měli zkušenost s vedením lidí a znali normy, ISO, požadavky, které se kvality týkají.

Blíže k náplni práce, kterou budete zajišťovat:

  • zpracování analýz (neshody, reklamace)
  • vedení evidence reklamací, ověřování a navrhování opatření
  • zodpovědnost za interní, dodavatelské a zákaznické audity
  • navrhování cílů a strategií v oblasti kvality a řešení požadavků od zákazníků
  • veškerá komunikace se zákazníky
  • zodpovědnost za budování, efektivnost a trvalé zlepšování systému kvality
  • měsíční vyhodnocování stavu systému včetně rozborů vnitřních i vnějších neshod
  • řízení projektů v oblasti kvality
  • nastavení řízení jakosti vzhledem k dodržování norem, firemních předpisů, jakosti výroby
  • zodpovědnost za dodržování bezpečnosti práce a životního prostředí v rámci svého oddělení

POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ vzdělání, technicky zaměřené
  • AJ nebo NJ pro denní využití písmem i slovem (mezinárodní prostředí)
  • praxe na stejné nebo podobné pozici alespoň 3 roky
  • zkušenost s vedením lidí
  • znalost ISO norem, především IATF-16949

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • výkonnostní prémie
  • prémie za přítomnost
  • podíl na hospodářském výsledku společnosti
  • placené přesčasy
  • možnost částečného home office
  • flexibilní pracovní doba
  • dotované stravování
  • příspěvky na dojíždění
  • silná podpora jazykového a profesního vzdělávání
  • zvýhodněný zaměstnanecký telefonní tarif
  • firemní akce

K tomu všemu nabízíme zajímavé mzdové ohodnocení a řadu dalších nadstandartních benefitů!

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit bezpečnost měsíční zkušenost