O nás
V Daktele se přidáš k rychle rostoucí evropské SaaS společnosti, která inovuje a posouvá svět zákaznické péče. Budeš se podílet na budování jedné z předních CCaaS platforem, kterou využívá více než 1 600 zákazníků po celém světě k poskytování špičkové zákaznické podpory. Jak rosteme, vytváříme nové příležitosti pro talentované lidi, kteří se chtějí profesně posouvat a hledají výzvy.
Proč Daktela?
- Úspěšná a neustále rostoucí globální společnost s množstvím příležitostí.
- Skvělý a inovativní produkt.
- Rychlé a agilní prostředí, ve kterém máš možnosti věci opravdu ovlivnit.
- Spousta příležitostí k růstu.
- Skvělá firemní kultura.
- Férové ohodnocení, atraktivní balíček benefitů a firemní akce a aktivity.
Co budeš mít na starosti?
- Kompletní onboarding nových zákazníků Daktely včetně technického nastavení.
- Zákaznické konzultace a návrhy řešení na míru.
- Řízení i technická realizace implementací od úvodní schůzky až po dokončení projektu.
- Pomoc zákazníkům v “hypercare” fázi po nasazení Daktely.
- Zodpovědnost za správnost implementace a její doručení v termínu.
Co by ti nemělo chybět?
- Hledáme motivovaného a organizovaného člověka se zkušeností se zákaznickou komunikací, který se chce posunout do IT.
- Silná orientace na zákazníka
- Skvělé organizační schopnosti, efektivita, orientace na výkon.
- Výborné komunikační dovednosti.
- Technický background (orientuješ se v základech IT) je velkou výhodou.
- Angličtina na komunikativní úrovni.
Co dělá tuto roli zajímavou?
- Budeš ten, kdo zákazníka provede úplně prvním setkáním s Daktelou
- Získáš skvělý přehled o tom, jak firmy pracují s kontaktními centry a jaké procesy za tím stojí.
- Dostaneš se i k technickým tématům, ale zároveň zůstaneš v každodenním kontaktu se zákazníky.
- Získáš reálnou praxi v projektovém řízení - od úvodní schůzky až po úspěšné nasazení řešení.
- Budeš pracovat v super týmu vedeném jedním z nejzkušenějších lidí v Daktela.
Co u nás získáš?
- Dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- Nové moderní kanceláře v OC Flóra
- Hybridní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- Sick days, příspěvek na obědy a multisport kartu
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



