- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KadeL Data servis, spol. s r.o. působí na trhu informačních a komunikačních technologií od roku 1991.
Sídlo firmy je v Plzni, pobočka v Českých Budějovicích.
Od vzniku společnosti se soustředíme na vývoj řešení pro komunikaci se zákazníky, automatizovanou tvorbu a distribuci obchodních dokumentů, digitální správy a archivace dat a optimalizace firemních procesů.
Vstup strategického partnera, společnosti kühn & weyh Software GmbH, v roce 1999 pro nás znamenal otevření cesty na zahraniční trhy a získání zkušeností z mezinárodních projektů. Dlouholetá spolupráce s tímto silným a stabilním zahraničním partnerem nám poskytuje zázemí pro realizaci ICT projektů v rámci celé EU.
Našim klientům a obchodním partnerům poskytujeme komplexní podporu v oblasti ICT a za pomoci řešení postavených na informačních systémech SERIE M/ také významnou konkurenční výhodu.
Vyvíjíme a implementujeme software pro design, editaci a tisk dokumentů. Jádro je postavené na aplikačním serveru v JavaEE, editor a návrhář v GWT. Jedná se o systém, který používají např. dvě ze tří největších pojišťoven v Německu.
Náplň práce
Konzultanti zajišťují instalace (především do kontejnerových platforem), integrace se systémy zákazníka, školení, návrhy šablon a pod.
S jakými technologiemi můžete pracovat:
Práci na HPP
Profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
Práci u stabilní mezinárodní firmy
Příjemné prostředí a pohodový kolektiv
Přístup k moderním SW technologiím
Nadstandardní platové ohodnocení
Firemní benefity (5 týdnů dovolené, 7 sickdays, stravenky, MultiSport, Homeoffice atd.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?