HR compliance senior konzultant (m/ž)

Stodůlky, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.

Pracovní náplň

Jak bude vypadat váš den?

  • budete se podílet na zajištění shody procesů s pracovně-právními předpisy a personálními interními pravidly společnosti
  • budete poskytovat odborné poradenství ohledně zákonů, směrnic a norem relevantních pro Lidl v HR oblasti a identifikujete dopady předpisů na zaměstnavatele a jeho úseky
  • povedete a budete podporovat projekty zaměřené na udržení a rozvoj procesů a postupů s cílem zajištění shody v personální oblasti
  • pravidelně povedete interní vyšetřování, budete spolupracovat s externisty či právníky
  • pravidelně budete vyhodnocovat rizika a nastavovat opatření v HR oblasti
  • budete implementovat mezinárodní požadavky, komunikovat se zahraniční centrálou
  • zúčastníte se na interních personálních auditech

Váš profil

Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:

  • máte vysokoškolské vzdělání (právní směr výhodou)
  • máte praxi v HR na seniorní pozici
  • jste znalý/á v pracovněprávních předpisech a orientujete se v HR prostředí
  • vaše komunikační dovednosti jsou na velmi dobré úrovni
  • jste schopný/á rychle se zorientovat v komplexních požadavcích a umět prakticky reagovat na každodenní výzvy
  • používáte angličtinu jak v psané, tak i mluvené formě (úroveň min. B2)
  • pracujete se standardními IT nástroji (excel, PowerPoint)
  • máte analytické schopnosti a schopnost práce s daty
  • vlastníte řidičský průkaz a jste ochotný/á cestovat

Nabízíme

V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

 

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • Příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • kávu, čaj a vodu na pracovišti
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

Sídlo firmy

Lidl Česká republika s.r.o.
Nárožní 1359/11
158 00 Praha

IČO: 26178541
Datová schránka: 5ab5tr8
Další informace:
GPS: 50.0530531,14.3329919,
S-JTSK: -749722.80 -1045956.42, RUIAN: 25914235

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.