- Plný úvazek
O nás
Do týmu zákaznického servisu, který je součástí obchodního oddělení výrobní společnosti, hledáme Administrativního specialistu či specialistku s komunikativní znalostí němčiny a angličtiny.
Není nezbytná předchozí praxe, pozice je vhodná i pro šikovné absolventy. Po nástupu proběhne 3-měsíční zaškolení mentorem.
Jde o nově vytvořenou pozici v rámci sehraného, dlouhodobě působícího týmu, která je otevřena z důvodu expanze na německý trh.
Náplň práce:
- komunikace se zahraničními zákazníky (zejména emailová komunikace), zpracování objednávek, evidence a aktualizace dat zahraničních zákazníků, vystavování faktur a dobropisů pro zahraniční zákazníky
- administrativní práce spojené s agendou obchodního oddělení a exportem
Pracovní doba je 8h, provozní doba oddělení je 7:00–18:00 a na oddělení funguje systém střídání
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- znalost německého a anglického jazyka na pokročilé úrovni (minimálně B1)
- pokročilá znalost Excelu (funkce, tabulky, filtry apod.)
- pokročilé komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, vstřícnost, zodpovědnost a samostatnost, ale také nekonfliktnost a schopnost práce v týmu
- zkušenost se zákaznickým servisem je výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci ve stabilně se rozvíjející české společnosti, moderní, čisté a přátelské pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení s řadou zaměstnaneckých benefitů – vzdělávací kurzy, kafeterie, příspěvek na stravování, věrnostní a stabilizační programy, roční bonus, příspěvek na penzijní pojištění, poukázky na nákup firemních produktů, možnost zakoupení firemních akcií
- 5 týdnů dovolené, po zapracování občasná možnost home-office
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště