Popis
Hledáme administrativní podporu do společnosti zabývající se zpracováním cenných papírů.
- Zpracování pokynů od zákazníků.
- Denní komunikace v angličtině, vyřizování požadavků.
- Přepis dat do systému.
- Kontrola dat a tabulek.
- Práce v oblasti účetnictví, fakturace, bankovnictví – back office.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání nebo zkušenosti v bankovnictví/financích či daních.
- Nutná komunikativní angličtina (B2 - slovem i písmem), francouzský jazyk výhodou.
- Zkušenosti s MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook).
- Analytické myšlení.
- Pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti.
- Týmový duch, chuť se učit.
- Spolehlivost, proaktivní přístup, schopnost rychle se učit a porozumět souvislostem.
- Zaslání CV v anglické modifikaci.
Nabízíme
- Mzda dle zkušeností.
- Stravenkový paušál.
- 25 dní dovolené.
- Hybridní pracovní model po onboardingu (ZD).
- Pracoviště Praha 8 - poblíž metra.
- Práce v zavedené mezinárodní společnosti v multikuturním prostředí.
- Nástup možný ihned.