- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáš svou příležitost kde uplatníš své znalosti a schopnosti?
Máš již zkušenosti s kompletním zpracováním mezd pro společnost okolo 500 – 700 zaměstnanců?
Chceš se stále vzdělávat v mzdové a personální problematice a snadno na vše hledáš řešení?
ŘÍKÁŠ SI ANO? PAK PRÁVĚ TEBE HLEDÁME…
CO TI CHCEME NABÍDNOUT:
Hledáme posilu našeho HR týmu,šikovnou kolegyni/kolegu,které/mu svěříme kompletní zpracování mezd naší společnosti v rámci ČR, s čímž souvisí i komunikace s příslušnými úřady a našimi zaměstnanci.Dále budeš mít na starosti vedení osobních složek zaměstnanců, importy dat do mzdového software, přípravu pravidelného měsíčního reportingu pro našeho amerického vlastníka a též částečné úkolování PayRoll&HR Coordinátorky.
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Co bude tvou prací?
zodpovědnost za kompletní vedení mzdové agendy společnosti (cca 600 spolupracovníků)
komunikace s vedením společnosti a vedoucími prodejen
zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ
zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP
správa pracovních úrazů a jejich odškodnění
správa exekucí a insolvencí zaměstnanců
roční zúčtování daní
zpracování výkaznictví dle interních norem a předpisů firmy
zpracování veškerých statistických výkazů ve svěřené oblasti
odpovědnost za archivaci dokladů dle požadavku státu a pojišťoven
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?