- Plný úvazek
Hledáš svou příležitost kde uplatníš své znalosti a schopnosti?
Máš již zkušenosti s kompletním zpracováním mezd pro společnost okolo 500 – 700 zaměstnanců?
Chceš se stále vzdělávat v mzdové a personální problematice a snadno na vše hledáš řešení?
ŘÍKÁŠ SI ANO? PAK PRÁVĚ TEBE HLEDÁME…
CO TI CHCEME NABÍDNOUT:
Hledáme posilu našeho HR týmu,šikovnou kolegyni/kolegu,které/mu svěříme kompletní zpracování mezd naší společnosti v rámci ČR, s čímž souvisí i komunikace s příslušnými úřady a našimi zaměstnanci.Dále budeš mít na starosti vedení osobních složek zaměstnanců, importy dat do mzdového software, přípravu pravidelného měsíčního reportingu pro našeho amerického vlastníka a též částečné úkolování PayRoll&HR Coordinátorky.
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou na velmi samostatné pozici,kde si plánuješ svůj čas a denní pracovní náplň sám/sama.
- Rádi ti umožníme profesní rozvoj.
- Odměňování nejen dle schopností a tvých zkušeností, ale především dle výkonu hlavně týmu, tvého ale i celé firmy (kvartální bonusy).
- Přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
- Možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
- Systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
- Místem výkonu práce bude Praha 5– Stodůlky
- Nástup je co nejdříve,nejpozději od 1.12.2016
Co bude tvou prací?
zodpovědnost za kompletní vedení mzdové agendy společnosti (cca 600 spolupracovníků)
komunikace s vedením společnosti a vedoucími prodejen
zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ
zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP
správa pracovních úrazů a jejich odškodnění
správa exekucí a insolvencí zaměstnanců
roční zúčtování daní
zpracování výkaznictví dle interních norem a předpisů firmy
zpracování veškerých statistických výkazů ve svěřené oblasti
odpovědnost za archivaci dokladů dle požadavku státu a pojišťoven
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
- Máš praxi na pozici mzdové účetní aspoň 3 roky pro větší společnost?
- Máš minimálně středoškolské vzdělání (výhodou ekonomický směr)?
- Prošla jsi akreditací mzdových účetní I.stupně?pak to bude tvou výhodou..
- Máš detailní znalost mzdové a personální problematiky a ZP ti není cizí?
- Něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia)
- Máš aspoň základní znalost podvojného účetnictví?
- Samostatnost a zodpovědnost, otevřenost a dobré komunikační schopnosti patří kromě jiných mezi tvé silné stránky?
- Chceš být týmovým hráčem , který ví, že bez výsledků to nejde a ráda posouváš své hranice v osobním rozvoji?
- Jsi velmi pečlivá a vše vždy zvládáš vidět do detailu?
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru.



