
Grafton Recruitment s.r.o.
Principal / Senior Accountant
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte značné zkušenosti s účetnictvím a dokážete pracovat samostatně?
Máte rádi výzvy a jste rádi součástí něčeho velkého?
Ovládáte dobře MS Excel a práce s čísly je pro Vás radost?
Možná hledáme právě vás!
Pro významného leadra na trhu hledáme Principal / Senior Accountant.
Jaká by byla Vaše náplň práce?
- Podpora přípravy měsíční rozvahy a analýzy fluktuace zisků a ztrát a balíčků kontroly rozvahy
- Koordinace účetních informací IFRS 16 Leasing a příprava reportů pomocí softwarového řešení třetích stran
- Dále bude ve Vaší kompetenci samostatná příprava reportů jako součást procesu uzávěrky na konci měsíce – včetně kontroly a analýzy dat poskytnutých jinými týmy
- Podpora vnitropodnikových procesů a jejich koordinace s interními a externími auditory
- Příprava nebo kontrola odsouhlasení rozvahy pro přiřazené účty
- Podpora daňových týmů při daňových kontrolách nebo při přípravě přiznání k dani z příjmu
- Proaktivní komunikace s ostatními týmy se sídlem v rámci skupiny v Evropě, Asii a Severní Americe, např. během cyklů vykazování na konci měsíce nebo čtvrtletí
Oslovila Vás tato pozice a rádi byste byli součástí příjemného pracovního prostředí?
POŽADAVKY:Požadované zkušenosti:
- Minimálně 5–7 let zkušeností s účetnictvím
- Důležitá je dobrá znalost angličtiny – další jazyky výhodou
- Zkušenosti s auditem Big 4 nebo účetnictvím na konci měsíce v mezinárodní společnosti
- Středně pokročilá znalost Excelu (tj. znalost práce s Vlookup, SumIf, kontingenční tabulky)
- Předchozí účast na přípravě statutárních účetních závěrek, např. příprava poznámek, výpočet zákonných opravných položek, příprava IFRS
- Zkušenosti s SAP nebo Oracle
- Schopnost samostatně převzít odpovědnost za zlepšení přidělené účetní oblasti
- Závěrem také požadujeme dobré komunikační dovednosti a snahu k dotahování věcí do konce
BENEFITY:- flexibilní pracovní doba
- občasný home office
- roční bonusy
- jazykové a odborné kurzy
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- penzijní připojištění
- firemní školka



