- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáš svou příležitost kde uplatníš své znalosti a schopnosti?
Máš již zkušenosti s kompletním zpracováním mezd pro společnost, která má cca 700 zaměstnanců?
Chceš se stále vzdělávat v mzdové problematice a snadno na vše hledáš řešení?
Máš zkušenosti s payroll systémem Helios Green a nebojíš se být součástí jeho implementace?
ŘÍKÁŠ SI ANO? PAK PRÁVĚ TEBE HLEDÁME…
Hledáme posilu našeho HR týmu,šikovnou kolegyni/kolegu,které/mu svěříme kompletní zpracování mezd naší společnosti v rámci ČR, s čímž souvisí i komunikace s příslušnými úřady a našimi zaměstnanci.Dále budeš mít na starosti vedení osobních složek zaměstnanců, importy dat do mzdového software, přípravu pravidelného měsíčního reportingu pro našeho amerického vlastníka a též částečné úkolování PayRoll&HR Coordinátorky.V tuto chvíli přecházíme na nový mzdový systém Helios Green a budeme rádi,když nám s tím pomůžeš!
Co by vlastně mělo být tvou prací u nás?
zodpovědnost za kompletní vedení mzdové agendy společnosti (cca 700 zaměstnanců)
komunikace s vedením společnosti a vedoucími prodejen
zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ
zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP
správa pracovních úrazů a jejich odškodnění
správa exekucí a insolvencí zaměstnanců
roční zúčtování daní
zpracování výkaznictví dle interních norem a předpisů firmy
zpracování veškerých statistických výkazů ve svěřené oblasti
odpovědnost za archivaci dokladů dle požadavku státu a pojišťoven
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
Co Ti za tvou skvělou práci nabídneme?
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Pracovní poměr na dobu neurčitou na velmi samostatné pozici,kde si plánuješ svůj čas a denní pracovní náplň sám/sama.
Rádi ti umožníme profesní rozvoj.
Odměňování nejen dle schopností a tvých zkušeností, ale především dle výkonu hlavně týmu, tvého ale i celé firmy (kvartální bonusy).
Přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro tvou rodinu
a samozřejmě systém dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod – např. možnost výhodného volání pro tebe a tvou rodinu, stravenky v hodnotě 80 Kč,dle odpracovaných let nárok na osobní a bonusové volno,odměnu 2000 Kč při narození tvého dítěte nebo odměnu za odpracované roky v naší společnosti za 5,10,15 či 20 let vynásobenou tisícem ,výhodné lístky do divadel a na koncerty,občerstvení na pracovišti , jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem (angličtina,němčina nebo italština) nebo Multisport karta aby se naši zaměstnanci udržovali fit
Místem výkonu práce bude Praha 5– Stodůlky – Jeremiášova 1283/18
Nastoupit můžeš kdykoli po dohodě, nejlépe ale po novém roce
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.