- 37 400 – 39 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
EU Specialista kvality je zodpovědný za zajištění standardů kvality v rámci Evropské unie, zajištění shody s předpisy a optimalizace procesů kvality v rámci firmy.
Na pozici Specialisty procesů kvality budeš mít na starost kontrolu a monitorování implementace kvalitativních standardů ve všech evropských pobočkách naší společnosti. Úkolem bude také zajišťovat dodržování evropských regulací a posuzovat procesy z hlediska efektivity a kvality. Spolupráce s různými týmy napříč Evropou a poskytováním školení zaměstnancům na všechny aspekty politiky kvality.
Rovněž budeš zodpovědný za interní audity a jejich koordinaci, navrhování a implementaci nápravných opatření a sledování dopadu těchto kroků. Tvým cílem bude neustálé zlepšování procesů a dosažení co nejvyšší úrovně kvality produktů a služeb, které poskytujeme svým zákazníkům.
Vysokoškolské vzdělání v oblasti řízení kvality, chemického inženýrství nebo příbuzném oboru. (alespoň bakalářský titul)
3+ roky praxe na obdobné pozici, ideálně s působností v evropském regionu.
Angličtina na úrovni C1; znalost dalších jazyků výhodou.
Zkušenosti alespoň 1 rok z řízení projektů, znalost HACCP
Výhodou je uživatelská znalost SAP a Minitab
Konkurenceschopné platové ohodnocení a možnost ročního bonusu.
Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
Příspěvek na stravování a sportovní aktivity.
Multikulturní pracovní prostředí.
Pracovní notebook a telefon.
Příspěvek na dojíždění.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.