- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
EU Specialista kvality je zodpovědný za zajištění standardů kvality v rámci Evropské unie, zajištění shody s předpisy a optimalizace procesů kvality v rámci firmy.
Na pozici Specialisty procesů kvality budeš mít na starost kontrolu a monitorování implementace kvalitativních standardů ve všech evropských pobočkách naší společnosti. Úkolem bude také zajišťovat dodržování evropských regulací a posuzovat procesy z hlediska efektivity a kvality. Spolupráce s různými týmy napříč Evropou a poskytováním školení zaměstnancům na všechny aspekty politiky kvality.
Rovněž budeš zodpovědný za interní audity a jejich koordinaci, navrhování a implementaci nápravných opatření a sledování dopadu těchto kroků. Tvým cílem bude neustálé zlepšování procesů a dosažení co nejvyšší úrovně kvality produktů a služeb, které poskytujeme svým zákazníkům.
Vysokoškolské vzdělání v oblasti řízení kvality, chemického inženýrství nebo příbuzném oboru. (alespoň bakalářský titul)
3+ roky praxe na obdobné pozici, ideálně s působností v evropském regionu.
Angličtina na úrovni C1; znalost dalších jazyků výhodou.
Zkušenosti alespoň 1 rok z řízení projektů, znalost HACCP
Výhodou je uživatelská znalost SAP a Minitab
Konkurenceschopné platové ohodnocení a možnost ročního bonusu.
Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
Příspěvek na stravování a sportovní aktivity.
Multikulturní pracovní prostředí.
Pracovní notebook a telefon.
Příspěvek na dojíždění.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?