- 39 500 – 48 600 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho klienta, významnou českou obchodní společnost, hledáme produktového manažera/produktovou manažerku s prokazatelnou praxí a výsledky v oblasti nákupu baby care a hraček.
U našeho klienta panuje velmi přátelská atmosféra a je zde příjemné pracovní prostředí (v rámci prostor firmy máte možnost využívat posilovnu, horolezeckou stěnu, kulečník, stolní fotbálek, solnou jeskyni..apod., společnost jako benefity nabízí: jazykové kurzy, dotované stravování, Multisport kartu, zaměstnanecké slevy na prodávané zboží a další). Kanceláře se nacházejí v dobré dostupnosti MHD.
Náplň práce a zodpovědnosti:
Péče o daný segment, jeho rozšiřování a zkvalitňování
Jednání s případnými dodavateli
Spolupráce na objednávkách zboží, spolupráce na plánování a optimalizaci skladových zásob
Spolupráce na projektech v rámci společnosti
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání
Minimálně 3 roky praxe v oblasti nákupu daného segmentu
Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem
Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vyjednávat
Velmi dobré analytické schopnosti, schopnost vidět nové příležitosti
Uživatelská znalost práce na PC (výborná znalost Excelu podmínkou)
ŘP sk. B – aktivní řidič
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Práci ve stabilní a dynamicky rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
Možnost čerpat širokou škálu firemních benefitů
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?