- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Podskalská 14, 128 00 Praha 2
Prvotní kontakt: email – e-mail přes – zasílat životopis a motivační dopis
Náplň práce – poskytování administrativního zázemí (telefonování, korespondence, vyřizování emailů, tisk dokumentů, příprava podkladů a smluv), vyhledávání nemovitostí na internetu dle poptávky, denní komunikace s klintem a péče o klinty
Požadujeme: samostatnost, zodpovědnost, dochvilnost, zájem o trh s nemovitostmi, ochotu učit se novým věcem, uživatelská znalost PC (MS Office, internetový vyhledávač), znalost cizího jazyka výhodou, řidičský průkaz sk. B
Výhody – zvýhodněný telefonní tarif, možnost pracovního růstu, další vzdělávání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.