- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme tradiční česká rodinná společnost, která je předním výrobcem ekologických automatických kotlů. Teplo do domovů i průmyslových objektů dodáváme v České Republice, i do více jak 23 zemí v Evropě, v Asii nebo Austrálii. Při výrobě našich výrobků spolupracujeme s významnými výzkumnými centry a univerzitami v celé Evropě, ale také s významnými společnostmi, např. Siemens. Zajišťujeme také zakázkovou strojírenskou výrobu, prodej fotovoltaických elektráren, tepelných čerpadel a energeticky úsporného osvětlení.
Zároveň věříme, že firma není uzavřená jednotka a pro svůj zdravý chod se musí zapojit do aktivit ve svém okolí. Dlouhodobě proto aktivně podporujeme různé kulturní i sportovní akce a spolky v regionu a v neposlední řadě se věnujeme ochraně přírody. Sadíme aleje stromů, stavíme tůně a rybníky a revitalizujeme krajinu v blízkém okolí.
Naše ekonomka hledá do svého týmu dalšího parťáka, schopného pomoct jí s veškerou finančně-účetní agendou. Práce na této pozici obnáší především základní účetní úkony očekávatelné ve výrobní firmě – dodavatelské a odběratelské vztahy a faktury, účtování pokladny, ale také práci se sklady či závazkové vztahy. V neposlední řadě bude pracovat s programy POHODA a VISION,kde bude mít na starost vedení a zpracování účetní agendy. Náš nový parťák bude součástí malého ekonomického týmu (=na nic nebude sám 🙂) a množství práce vydá na 0,5 úvazku.
Náš vysněný nový kolega už má základní zkušenost s prací účetního, a to ať už z předchozího zaměstnání, nebo třeba i z absolvovaných praxí při studiu, a tak dovede vykonávat alespoň základní účetní agendu sám. S prací na PC nemá problém, Office sada je mu známá a nebojí se ani ERP systému. Jelikož je to člověk od přírody opravdu pečlivý, svou práci po sobě vždy raději i dvakrát zkontroluje, než aby něco bezmyšlenkovitě odevzdal. K pečlivosti se přidává i zodpovědnost, a tak nejen že odevzdává věci v pořádku, ale odevzdává je také včas. Protože ví, že nikdo nemůže vědět všechno, nemá problém se zeptat a nechat si poradit, při práci rád spolupracuje. A v neposlední řadě – pracuje také proto, že ho to baví.
Požadujeme:
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.