- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme mladá dynamicky se rozvíjející společnost s vysokými cíli. Specializujeme se na oblast zdravotnictví, zejména na audiovizuální obsah a na aplikovanou telemedicínu.
Hledáme nového kolegu do našeho týmu, který nám pomůže budovat značku a modernizovat zdravotní péči v České republice.
Hledáme nového kolegu do našeho týmu, který nám pomůže budovat značku a modernizovat zdravotní péči v České republice.
Náplní každého pracovního dne bude komunikace se zákazníky, tvorba nabídek a řešení kompletních obchodních případů, včetně výběrových řízení a veřejných zakázek, v rámci svěřeného teritoria s přímou návazností na stanovené cíle (nejen prodejní).
Dále pak asistence a podpora u operačních výkonů, školení personálu v nemocnicích,...
Naši zákazníci jsou našimi partnery, pro které projektujeme a stavíme audiovizuální systém přesně dle jejich vyslovených i nevyslovených potřeb. Součástí procesu je zajištění realizace zakázek a sledování jejich plnění vč. dodržení dodacích a platebních podmínek.
Toto vše v souladu s udržováním a rozvíjením stávajících obchodních kontaktů, stejně tak i aktivní vyhledávání nových zákazníků. Na to navazuje péče o databázi zákazníků.
Od Vás budeme požadovat technické dovednosti minimálně v rozsahu základního nastavení přístrojů.
Zkušenost s prodejem zdravotnické techniky a IT je více než vítána.
Empatie a komunikační schopnosti jsou pro obchod nezbytné, stejně tak příjemné a energické vystupování.
Z pohledu dosaženého vzdělání je minimální požadavek středoškolské s maturitou v technických, zdravotnických nebo ekonomických oborech.
Znalost práce na PC, uživatelská znalost kancelářského softwaru (MS Office, CRM systémy)
Řidičský průkaz skupiny B s praxí a ochotou cestovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?