- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme mladá dynamicky se rozvíjející společnost s vysokými cíli. Specializujeme se na oblast zdravotnictví, zejména na audiovizuální obsah a na aplikovanou telemedicínu.
Hledáme nového kolegu do našeho týmu, který nám pomůže budovat značku a modernizovat zdravotní péči v České republice.
Hledáme nového kolegu do našeho týmu, který nám pomůže budovat značku a modernizovat zdravotní péči v České republice.
Náplní každého pracovního dne bude komunikace se zákazníky, tvorba nabídek a řešení kompletních obchodních případů, včetně výběrových řízení a veřejných zakázek, v rámci svěřeného teritoria s přímou návazností na stanovené cíle (nejen prodejní).
Dále pak asistence a podpora u operačních výkonů, školení personálu v nemocnicích,...
Naši zákazníci jsou našimi partnery, pro které projektujeme a stavíme audiovizuální systém přesně dle jejich vyslovených i nevyslovených potřeb. Součástí procesu je zajištění realizace zakázek a sledování jejich plnění vč. dodržení dodacích a platebních podmínek.
Toto vše v souladu s udržováním a rozvíjením stávajících obchodních kontaktů, stejně tak i aktivní vyhledávání nových zákazníků. Na to navazuje péče o databázi zákazníků.
Od Vás budeme požadovat technické dovednosti minimálně v rozsahu základního nastavení přístrojů.
Zkušenost s prodejem zdravotnické techniky a IT je více než vítána.
Empatie a komunikační schopnosti jsou pro obchod nezbytné, stejně tak příjemné a energické vystupování.
Z pohledu dosaženého vzdělání je minimální požadavek středoškolské s maturitou v technických, zdravotnických nebo ekonomických oborech.
Znalost práce na PC, uživatelská znalost kancelářského softwaru (MS Office, CRM systémy)
Řidičský průkaz skupiny B s praxí a ochotou cestovat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.