- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Chcete nadstandartně vydělávat v práci, která Vás baví?
Díky dnešní době, kdy každý řeší online je nejlepší začít!!!!
Co děláme?
Naším cílem je pomáhat klientům s prezentací a zviditelněním jejich podnikání v prostředí internetu. Tvoříme nejen webové stránky, ale nabízíme celou řadu doplňujících služeb, které jim pomohou uspět v online světě. více se dozvíte na https://www.aktivapronet.cz
Přijďte do AktivaPronet Marketing, počítejte s tím, že někdy to bude zábava, někdy bude práce náročnější.
Jak vypadá Váš pracovní týden?
Každý den a týden si řídíte sami, vyděláváte, kolik potřebujete a chcete. Díky firemnímu know-how v oboru online marketingu se potkáváte s úspěšnými majiteli firem a můžete se od nich ledacos naučit a hlavně pro ně mít přínos.
Každý telefonát, i nepovedený, každá schůzka, úspěšná či neúspěšná Vám dává okamžitou zpětnou vazbu a posouvá Vás dál. Pořád víte, kolik si vyděláte.
Co potřebujete umět a co nabízíme?
Praxe není podmínkou – máme svou vlastní prodejní filozofii, ve které si Vás proškolíme.
Vlastní interní systém – když trochu ovládáte počítač, tak to zvládnete.
Výborné komunikační dovednosti – mluvený projev na jedničku kvůli skvělému prvnímu dojmu u klientů.
Možnost kariérního růstu – dobře odvedená práce Vás může posunout dál.
Být aktivní řidič – protože za klienty budete často jezdit (dostanete služební auto).
Máte všechny výhody OSVČ a k tomu dokonalý firemní systém, který Vás nepustí neuspět.
Máte možnost využít až 8 týdnu dovolené
Nástup co nejdříve
Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Váš životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.