- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme zaměstnance na pozici Asistentka administrativy – účetní (fakturantka).
Hlavní náplň práce:
Vyhotovení vydaných faktur a dobropisů na základě dodacích listů, shromáždění všech podkladů a příprava pro zaúčtování
Skenování faktur a dobropisů do systému pA
Zápis a skenování přijatých faktur a dobropisů do pA, shromáždění všech podkladů a příprava pro
zaúčtování
Kontrola došlých upomínek
Vedení pokladny CZK, EUR, příprava podkladů k zaúčtování a zápis do systému pA
Zápis plateb pomocí platebních karet do pA
Všeobecná aktualizace systému pA v oblastech zodpovědnosti
Zajištění dodržování předpisů týkajících se ochrany životního prostředí, bezpečnosti práce, ochrany zdraví a požární prevence
Zajištění nahlášení všech nedostatků a rizik týkajících se práce na strojním zařízení a pracovního prostředí, které nemůže odstranit sám, nadřízenému nebo osobě odpovědné za BOZP
Požadujeme:
- Znalosti v oblasti účetnictví a administrativy nejméně 2 roky
- Organizační schopnosti
- Samostatnost a vlastní iniciativa
- Znalost jednoho cizího jazyka NJ nebo AJ (Nj – výhodou) na komunikativní úrovni
- Znalost programu MS Office
Co vám můžeme nabídnout:
Nadstandardní mzdové ohodnocení
Pololetní odměny
Vánoční odměny ve výši jednoho měsíčního platu
Příspěvek na dopravu
Stravenky