- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CO BUDETE DĚLAT
Jako Department Manager budete vedoucím pracovníkem, který podporuje a povzbuzuje celý svůj tým. Podporou inkluzivní kultury, která podporuje spolupráci a podnikatelského ducha, vytvoříte prostředí, ve kterém se bude dařit všem. Budete-li jednat v souladu s našimi hodnotami, přispějete k vlastnímu úspěchu i k úspěchu celé společnosti.
Vést svůj tým tak, aby poskytoval zákazníkům vynikající zážitky, zajišťoval vynikající provozní a vizuální standardy a zároveň aktivně propagoval a prodával naše produkty.
Přebírat odpovědnost za silné stránky své prodejny a oddělení, analyzovat prodejní výsledky, identifikovat obchodní příležitosti, stanovovat cíle a vytvářet plány pro optimalizaci výsledků, zisku a úrovně zásob.
Řídit týmové plánování, rozvrhování a zajišťovat bezproblémové otevírací a zavírací rutiny.
Nabírat, zapracovávat a rozvíjet svůj tým a zároveň podporovat inkluzivní a spolupracující kulturu, která podporuje růst a inovace.
Udržovat si přehled o módních trendech, preferencích zákazníků a konkurenci, abyste si udrželi konkurenční výhodu.
Pozitivně reprezentovat sebe a značku při všech interakcích se zákazníky.
S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT
Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny.
KDO JSTE
Zkušenostmi s řízením a provozem maloobchodu.
Odbornými znalostmi v oblasti plánování, analýzy a sledování prodeje s využitím nástrojů a reportingu zaměřených na zákazníka.
Silní a sebevědomí lídři, kteří inspirují, vedou a rozvíjejí své týmy a zároveň jsou příkladem firemních hodnot a kultury.
Vynikající v dynamickém prostředí, kde se spolupracuje a kde se zaměřují na řešení.
Motivovaní vytvářet skvělé zážitky pro zákazníky a zároveň propagovat a prodávat naše produkty.
Mají velký zájem o módní trendy, komerci a poznatky o konkurenci, které jim pomáhají řídit prodej.
Efektivně komunikující, kreativní a zvídaví.
Flexibilní, analytičtí a orientovaní na úspěch, se schopností řídit statistiky a pracovat s čísly.
KDO JSME
H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí.
Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti.
PROČ SE K NÁM PŘIDAT
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě.
25% slevu pro zaměstnance na všechny naše značky skupiny H&M, a to jak v prodejnách, tak online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories a ARKET).
Motivační program H&M - HIP. Více informací o programu se dozvíte zde.
Stravenkový paušál 90 CZK za odpracovanou směnu (při odpracování 21 dnů je to 1890 CZK)
Multisport karta
Odměna za doporučení kolegy až do 7000 CZK
21 dní dovolené
Relaxing days až 4 dny
Jubilejní dny volna až 3 dny
Rozsáhlý školící program
Možnost obratové prémie
PŘIDEJTE SE K NÁM
Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme.
Jedná se o stálou pozici na plný úvazek se sídlem v Liberci.
Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 31.7.2025.
Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde.
*Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.