Vedoucí oddělení/ Department manažer, Praha

Nové Město, Praha
41.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jako Vedoucí oddělení/ Department Manager budete vedoucím pracovníkem, který podporuje a povzbuzuje celý svůj tým. Podporou inkluzivní kultury, která podporuje spolupráci a podnikatelského ducha, vytvoříte prostředí, ve kterém se bude dařit všem. Budete-li jednat v souladu s našimi hodnotami, přispějete k vlastnímu úspěchu i k úspěchu celé společnosti. 

Budete: 

  • Vést svůj tým tak, aby poskytoval zákazníkům vynikající zážitky, zajišťoval vynikající provozní a vizuální standardy a zároveň aktivně propagoval a prodával naše produkty.  

  • Přebírat odpovědnost za silné stránky své prodejny a oddělení, analyzovat prodejní výsledky, identifikovat obchodní příležitosti, stanovovat cíle a vytvářet plány pro optimalizaci výsledků, zisku a úrovně zásob. 

  • Řídit týmové plánování, rozvrhování a zajišťovat bezproblémové otevírací a zavírací rutiny.  

  • Nabírat, zapracovávat a rozvíjet svůj tým a zároveň podporovat inkluzivní a spolupracující kulturu, která podporuje růst a inovace. 

  • Udržovat si přehled o módních trendech, preferencích zákazníků a konkurenci, abyste si udrželi konkurenční výhodu.  

  • Pozitivně reprezentovat sebe a značku při všech interakcích se zákazníky.​ 

S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT​ 

Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny. 

KDO JSTE 

Hledáme lidi s... 

  • Zkušenostmi s řízením a provozem maloobchodu.  

  • Odbornými znalostmi v oblasti plánování, analýzy a sledování prodeje s využitím nástrojů a reportingu zaměřených na zákazníka. 

A lidi, kteří jsou... 

  • Silní a sebevědomí lídři – inspirují své týmy, vedou je s respektem a jsou živoucím příkladem našich firemních hodnot a kultury.

  • Výborní v dynamickém prostředí – umí spolupracovat, rychle reagovat a zaměřují se na hledání řešení.

  • Motivovaní vytvářet skvělé zákaznické zážitky – s nadšením propagují a prodávají naše produkty.

  • Zajímají se o módu, komerci a konkurenci – sledují trendy a umí je využít k řízení prodeje.

  • Efektivní komunikátoři, kreativní a zvídaví – nebojí se přicházet s novými nápady a sdílet je s týmem.

  • Flexibilní, analyticky smýšlející a orientovaní na výsledky – umí pracovat s čísly a statistikami.

  • Otevření odpoledním směnám (do 21:30) a víkendové práci – protože vědí, že týmová práce nezná časové hranice.

​KDO JSME​ 

H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí. 

​ Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti. 

​PROČ SE K NÁM PŘIDAT 
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě. 

  • 25% sleva na všechny značky skupiny H&M – nakupujte výhodně v prodejnách i online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET).

  • Motivační program H&M HIP 

  • Stravenkový paušál 90 CZK za každou odpracovanou směnu – při plném měsíčním úvazku až 1890 CZK navíc.

  • Multisport karta – udržujte se fit s přístupem do stovek sportovišť po celé ČR.

  • Odměna za doporučení nového kolegy až 7000 CZK – pomozte nám najít nové talenty a buďte za to odměněni.

  • 21 dní dovolené + až 4 Relaxing Days navíc – čas na odpočinek je u nás prioritou.

  • Jubilejní dny volna až 3 dny – oslavte pracovní výročí s volnem navíc.

  • Rozsáhlý školící program – investujeme do vašeho rozvoje od prvního dne.

  • Možnost obratové prémie – vaše úsilí se u nás vyplácí.

  • Skvělé příležitosti pro kariérní růst – podpoříme vás na každém kroku vaší profesní cesty.

PŘIDEJTE SE K NÁM 

Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme. 

Jedná se o stálou pozici na plný úvazek (38,75hod týdně, 5 pracovních dní po 7,75hod) se sídlem v Praze. Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 05.12.2025. Vzhledem k zásadám ochrany osobních údajů přijímáme žádosti pouze prostřednictvím kariérní stránky. 

Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde. 

​ ​ 

*Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis. 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Václavské náměstí 832/19
110 00 Praha

IČO: 26755475
Datová schránka: t839d68
Další informace:
GPS: 50.082765,14.426088,
S-JTSK: -742539.28 -1043577.61, RUIAN: 21706387

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.