- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
CO BUDETE DĚLAT
Jako Department Manager budete vedoucím pracovníkem, který podporuje a povzbuzuje celý svůj tým. Podporou inkluzivní kultury, která podporuje spolupráci a podnikatelského ducha, vytvoříte prostředí, ve kterém se bude dařit všem. Budete-li jednat v souladu s našimi hodnotami, přispějete k vlastnímu úspěchu i k úspěchu celé společnosti.
Vést svůj tým tak, aby poskytoval zákazníkům vynikající zážitky, zajišťoval vynikající provozní a vizuální standardy a zároveň aktivně propagoval a prodával naše produkty.
Přebírat odpovědnost za silné stránky své prodejny a oddělení, analyzovat prodejní výsledky, identifikovat obchodní příležitosti, stanovovat cíle a vytvářet plány pro optimalizaci výsledků, zisku a úrovně zásob.
Řídit týmové plánování, rozvrhování a zajišťovat bezproblémové otevírací a zavírací rutiny.
Nabírat, zapracovávat a rozvíjet svůj tým a zároveň podporovat inkluzivní a spolupracující kulturu, která podporuje růst a inovace.
Udržovat si přehled o módních trendech, preferencích zákazníků a konkurenci, abyste si udrželi konkurenční výhodu.
Pozitivně reprezentovat sebe a značku při všech interakcích se zákazníky.
S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT
Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny.
KDO JSTE
Zkušenostmi s řízením a provozem maloobchodu.
Odbornými znalostmi v oblasti plánování, analýzy a sledování prodeje s využitím nástrojů a reportingu zaměřených na zákazníka.
Silní a sebevědomí lídři, kteří inspirují, vedou a rozvíjejí své týmy a zároveň jsou příkladem firemních hodnot a kultury.
Vynikající v dynamickém prostředí, kde se spolupracuje a kde se zaměřují na řešení.
Motivovaní vytvářet skvělé zážitky pro zákazníky a zároveň propagovat a prodávat naše produkty.
Mají velký zájem o módní trendy, komerci a poznatky o konkurenci, které jim pomáhají řídit prodej.
Efektivně komunikující, kreativní a zvídaví.
Flexibilní, analytičtí a orientovaní na úspěch, se schopností řídit statistiky a pracovat s čísly.
KDO JSME
H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí.
Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti.
PROČ SE K NÁM PŘIDAT
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě.
25% slevu pro zaměstnance na všechny naše značky skupiny H&M, a to jak v prodejnách, tak online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories a ARKET).
Motivační program H&M - HIP. Více informací o programu se dozvíte zde.
Stravenkový paušál 90 CZK za odpracovanou směnu (při odpracování 21 dnů je to 1890 CZK)
Multisport karta
Odměna za doporučení kolegy až do 7000 CZK
21 dní dovolené
Relaxing days až 4 dny
Jubilejní dny volna až 3 dny
Rozsáhlý školící program
Možnost obratové prémie
PŘIDEJTE SE K NÁM
Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme.
Jedná se o stálou pozici na plný úvazek se sídlem v Praze.
Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 31.7.2025.
Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde.
*Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.