- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Čejč
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Nástupní mzda: 27.000 – 35.000 Kč dle znalostí a profilu kandidáta
Pracovní doba: pružná
Naším zákazníkem je mezinárodní výrobní strojírenská společnost, s velmi silným postavením na světovém trhu. Z důvodu posílení týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Finanční kontrolor.
Na této pozici se stanete významným spoluhráčem v oblasti firemních financí.
Bude mít možnost maximálně uplatnit své dosavadní zkušenosti, dále je kreativně rozvíjet a realizovat.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
spolupráce při řízení jednotného účetního systému organizace (směrnice, účetní rozvrh, koordinace oběhu dokladů, implementace daných předpisů, atd.)
spolupráce při měsíčních a ročních uzávěrkách
práce s ekonomickými daty
reporting dle požadavků mateřské společnosti.
komunikace s externími poradci a státními orgány
zúčtování rezerv, opravných položek, kurzových rozdílů, nedokončené výroby, hotových výrobků, zápočtů, úvěrů, půjček atd.
CO POŽADUJEME?
AJ na úrovni B1 pro aktivní komunikaci s mateřskou společností ve Francii nutností
minimálně bakalářské vzdělání v ekonomickém oboru
výborná znalost MS Office, především Excel
znalost francouzského jazyka výhodou
znalost účetní a daňové problematiky
orientace v legislativě ČR, znalost mezinárodních účetních norem je výhodou
znalost IS K2 – výhodou
CO NABÍZÍME?
zázemí silné, stabilní a prosperující nadnárodní společnosti
25 dnů dovolené
dotované firemní stravování
příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
firemní akce
další zaměstnanecké bonusy
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, můžete nás kontaktovat telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v ČJ a AJ.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.