- Plný úvazek
O nás
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici kontrolor / kontrolorka finančních kontrol v odboru kontrolních činností (kód 1458).
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud-vis.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BOM8IXW%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BOM8IXW/UD_vyberove%20rizeni_OKC_1458_kontrolor%20fin.kontrol_VR95-23.pdf
Náplň práce:
- metodické usměrňování kontrolní činnosti hlavního města Prahy
- přezkoumávání hospodaření městských částí hlavního města Prahy
- provádění finančních kontrol a přezkoumávání hospodaření městských částí a dobrovolných svazků obcí
- zpracovávání dokumentace o průběhu a výsledcích kontrolních akcí, vyhodnocování kontrolních zjištění a navrhování opatření k odstranění zjištěných nedostatků
- provádění a koordinace činností v rámci finančních kontrol příspěvkových organizací a kontrol hospodaření s majetkem hlavního města Prahy
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání
- praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání hospodaření, nejméně po dobu 3 let (zákon č. 420/2004 Sb.)
- znalost právních předpisů (zákona o účetnictví, kontrolního řádu, zákona o finanční kontrole, zákona o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o hl. m. Praze, zákoníku práce)
- znalost obecně závazné vyhlášky č. 55/2000 Sb. hl. m. Prahy, kterou se vydává Statut hlavního města Prahy
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- pečlivost, zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Vítané
- zkušenosti v oblasti zadávání veřejných zakázek
Co Vám můžeme nabídnout:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, 2 dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 31. května 2023 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na ubytování
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Firemní školka