- Liberec
- O2 Czech Republic a.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Požadujeme:- min. SŠ vzdělání
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost
- výborné vyjadřovací a organizační schopnosti
- kvalitní písemný projev, dobré formulační schopnosti
- znalost techniky administrativy, dobrá znalost práce na PC
- znalosti chodu sekretariátu výhodou
- základní znalosti v oblasti personalistiky a zákoníku práce, znalosti v oblasti vedení archivů
Pracovník na této pozici má na starosti kompletní vedení agendy sekretariátu ředitele společnosti, veškeré korespondence, zápisy z porad a jednání vedení společnosti, personální agendu včetně příprav pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti či provedení práce, řádný chod archivů společnosti, zajišťuje objednávání spotřebního materiálu, kancelářských potřeb a další administrativní činnosti.
Nabízíme:
- odpovídající platové podmínky, nástupní mzda 20.000 Kč
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, stravenky a další benefity)
- dobré zázemí rozvíjející se společnosti s dlouholetou tradicí
Své nabídky k účasti ve výběrovém řízení na výše uvedenou pracovní pozici adresujte společně se strukturovaným životopisem nejpozději do 10. ledna 2017 na adresu SBD Sever, Lipová 596/7, Liberec IV nebo na e-mail: e-mail přes
V případě dotazů volejte na tel: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo