- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Team Leader Akceptace
Máme deset kvalitních lidí, pětatřicet let zkušeností na nebankovním trhu, dobrou práci a skvělou atmosféru. Hledáme vyzrálého, zodpovědného a empatického člověka, který by navázal na předchůdkyni, a pokračoval v řízení a vedení celého oddělení akceptace. Oddělení, které zajišťuje, aby byly napraveny neúmyslné chyby v žádostech klientů, odhaleny nesrovnalosti a aby se finance dostaly jen těm, kterým udělají dobrou službu.
Co Vás na pozici čeká:
Zajištění vedení týmu poradců (cca 10 lidí)
Kontrola správy portfolií jednotlivých poradců
Definice cílů pro jednotlivé poradce a zodpovědnost za jejich individuální rozvoj
Zodpovědnost za kvalitu hovorů poradců
Koordinace s ostatními odděleními
Pravidelný reporting výsledků a produktivity manažerovi oddělení
Co čekáme my od Vás:
Středoškolské vzdělání s maturitou
Znalost problematiky procesu schvalování úvěrů
Schopnost vést a kontrolovat výkon svěřeného týmu
Velmi dobré manažerské a prezentační dovednosti
Orientace na výsledky
Znalost anglického jazyka výhodou
Doplňující informace:
Pracovní doba supervizora je zpravidla PO – PÁ mezi 8 – 16,30 v kanceláři spolu se svěřeným týmem.
Nástup: ihned nebo dle dohody
HPP na dobu určitou na 12 měsíců s možností prodloužení v případě oboustranné spokojenosti
Místo výkonu práce: Bucharova 6 – Praha 5, přímo u stanice metra B – Nové Butovice

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.