- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
SŠ vzdělání tech. směru, praxe na vedoucí pozici (se zaměřením ve strojírenství výhodou), zkušenosti s řízením svěřeného úseku z pohledu BOZP a PO, kvality, efektivity a produktivity, znalost čtení výkresové a produktové dokumentace, proaktivní přístup, spolupráce v týmu, zaměření na kvalitu, orientace na zákazníka, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, flexibilita, pečlivost, odolnost vůči stresu, organizační schopnosti, zkušenosti z oblasti štíhlé výroby výhodou, znalost PC (e-mail, Excel, Word), organizační a tech. zajištění směn, komunikace s plánováním, obchodem, skladem, technologií a management týmem, operativní plánování výroby (lidské zdroje, strojní kapacity), denní kontrola plnění výrob. plánu, zaznamenávání odchylek od standardu (BOZP a PO, plán výroby, kvalita, časová/kusová norma), zaškolování nových pracovníků, účast na výběru nových, rozvoj a motivace stávajících, kontrola kvality výstupů, spoluúčast na stanovování příčin neshod a reklamací, aplikování nápravných opatření, kontrola dodržování prac. a technolog. kázně podřízených pracovníků, návrhy na zlepšování, spolupráce s technologií výroby na zavádění nových postupů, kontrola a vedení příslušné provozní a tech. dokumentace, zaměstnání v dlouhodobě prosperující společnosti skupiny OMNIPOL, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, odborný rozvoj a vzdělávání, možnost profes. růstu, špičkové tech. zázemí, příjemné prac. prostředí, benefitní program, možnost stravování přímo v areálu s příspěvkem zaměstnavatele, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, mimořádné odměny, po roce nárok na benefitní poukázky, zvýhodněný mobilní tarif, slevy na nákup a servis vozidel, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?