Manažer/-ka kvality| AUTOMOTIVE

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do automotive společnosti obsazujeme pozici MANAŽER KVALITY. Hledáme manažera, který převezme fungující oddělení kvality společnosti a bude ho i nadále rozvíjet.

Náplň práce na pozici MANAŽER KVALITY je následující:

  • vedení a odpovědnost za oddělení kvality, jeho stálý rozvoj a motivace,
  • řízení problematiky kvality,
  • kontrola a rozvoj systémů podnikové kvality na základě požadavků zákazníků,
  • dohled nad dodržování zavedených ISO norem kvality,
  • stanovení a plnění nastavených cílů v oblasti kvality (krátkodobé a dlouhodobé),
  • podílení se na nových projektech.

POŽADAVKY:
Požadavky na pozici MANAŽER KVALITY jsou:

  • SŠ/ VŠ vzdělání,
  • prokazatelná praxe na pozici MANAŽER KVALITY v automotive společnosti,
  • znalost nástrojů řízení kvality – APQP; FMEA; PPAP,…,
  • ANGLICKÝ JAZYK, který umožňuje denní komunikaci se zákazníky, managementem,…
  • schopnost vést tým lidí,
  • velmi dobré organizační a vedoucí dovednosti,
  • znalost německého jazyka výhodou.

BENEFITY:

  • Odborné a jazykové kurzy,
  • Dotované stravné,
  • 20 dní dovolené a až 5 dní osobního volna navíc,
  • Firemní akce,
  • Kafeterie,
  • Možnost napracovat si hodiny,
  • Pružná pracovní doba,
  • Životní pojištění/Penzijní připojištění,
  • Služební automobil

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto automobil