- Plný úvazek

Randstad HR Solutions s.r.o.
Team Leader pro oddělení nákupu (němčina)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Randstad HR Solutions s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti nákupu? Máte již zkušenost s vedením lidí nebo byste se naopak rádi kariérní posunuli a svůj tým vedli? Náš klient zajišťuje administrativní podporu pro jejich německou pobočku, pokud se tedy bez problémů domluvíte německy, dejte nám o sobě vědět!
co bude Vaší náplní práce:
- řídit a vést svůj tým (sledovat jejich výkon, motivovat je a podporovat jejich rozvoj)
- zajišťovat personální agendu, podílet se na výběru nových kolegů do týmu
- zodpovídat za každodenní provozní výsledky a optimalizovat náklady
- komunikovat se zákazníky a vyhledávat pro ně nové příležitosti
- podílet se na projektech v rámci centra sdílených služeb
co Vám nabídneme:
- 5 týdnů dovolené (možnost získat až 8 dní volna navíc)
- flexibilní pracovní doba (core time 10:00-14:00)
- příspěvek na home office
- roční bonus s možností převodu do cafeterie
- e-stravenky (130 Kč/den)
- MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
- roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
- možnost využít firemní mateřské školky
- příležitost stát se akcionářem společnosti
co od Vás očekáváme:
- nutná praxe na pozici v oblasti nákupu (znalost provozu, procesů atd.)
- předchozí zkušenost s vedením týmu je velkou výhodou
- pokročilá znalost němčiny (B2 a vyšší) - každodenní komunikace, znalost angličtiny je vítána, ale není podmínkou
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, schopnost umět si efektivně plánovat čas
jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Firemní školka



